Adres

Warszawa, Krańcowa (Włochy)



Czynsz wyjściowy za pow. biurową

60 PLN/m2

Warunki najmu

- Dostępna przestrzeń: 2835m2
- Dostępna liczba pięter: 1
- Minimalny okres najmu: 24 miesięcy
- Bezpośrednio od właściciela

- Współczynnik powierzchni wspólnych w budynku: 15%



Szybkie Zapytanie



Informacje o budynku

Status: Istniejący
Data ukończenia: 2017
Powierzchnia budynku: 4000m2
Powierzchnia typowego piętra: 2835m2
Klasa budynku: B
ID: 816


Dostępne Powierzchnie Pięter

Parter - 2835m2




Kameralny biurowiec na wyłączność najemcy

Hamilton May z przyjemnością prezentuje kameralny biurowiec, zaprojektowany jako całościowy koncept nowoczesnego i efektywnego miejsca pracy. Prezentowany biurowiec składa się z czterech kondygnacji naziemnych i jednej podziemnej, przeznaczonej na garaż (40 miejsc postojowych).  Na parterze znajdują się: Recepcja z lobbyTrzy sale konferencyjne z dostępem od lobbyJedna większa sala konferencyjna z osobnym wejściem z zewnątrz, ale również dostępem od środkaSzatnia dla pracowników z prysznicem i szafkamiSerwerowniaDuża jadalnia mieszcząca kilkadziesiąt osób, z aneksem kuchennymPrzestrzeń socjalnaPrzestrzeń relaksacyjnaNa I,II,III kondygnacji (każda o powierzchni około 600 m2) znajduje się odpowiednio: 12 pomieszczeń biurowych do pracy1 pomieszczenie do pracy cichej2 sale konferencyjnepomieszczenia socjalnetoaletyDodatkowo w budynku znajduje się: Reprezentacyny ponad 200 metrowy taras na dachuZagospodarowany ogródgaraż podziemny na około 40 stanowiskmożliwość parkowania samochodu na terenie monitoringklimatyzacjakontrola dostępu do poszczególnych pomieszczeńwinda od poziomu garaż do ostatniej kondygnacji na której mieści się taras z panoramicznym widokiem na Warszawę"analogowe sale konferencyjne"sale konferencyjne do spotkań onlineudogodnienia dla przyjeżdżających do pracy na rowerach/hulajnogach (prysznice, zaplecze logistyczne)udogodnienia dla niepełnosprawnych Biurowiec KRAŃCOWA 5 to nowoczesny obiekt z 2017 roku służący do prowadzenia działalności biznesowej. W pomieszczeniach tych można cieszyć się naturalnym światłem dzięki dużym, otwieranym oknom. Wykorzystanie ścianek działowych oraz mebli umożliwia efektywne zagospodarowanie dostępnej powierzchni. Dodatkowo, obiekt cechuje się wysokim standardem, co potwierdzają zastosowane rozwiązania takie jak podwieszane sufity, podnoszone podłogi, monitoring oraz zabezpieczenia w postaci czujników dymu i tryskaczy. W budynku zainstalowano zaawansowane technologie, takie jak łącza światłowodowe, okablowanie elektryczne, komputerowe i telefoniczne, które są dyskretnie schowane w podłogowych kanałach.
Biurowiec znajduje się w strategicznej lokalizacji biurowca blisko Aleji Jerozlimskich, z szybkim dostępem do obwodnicy. 20 minut do centrum Warszawy, 15 minut do lotniska.x

Standard Techniczny

Technical amenity iconKontrola dostępu
Technical amenity iconKlimatyzacja
Technical amenity iconŚwiatłowód
Technical amenity iconWinda w budynku
Technical amenity iconUchylne okna

Udogodnienia

Amenity iconLotnisko
Amenity iconParking rowerowy
Amenity iconEkologiczne biuro
Amenity iconPunkt gastronomiczny
Amenity iconPrysznice
Amenity iconTaras
Amenity iconParking podziemny
Amenity iconKolej miejska
Amenity iconParking dla gości